Concrete opdrachten en video’s
Iedere week krijg je toegang tot een online module met video’s + opdrachten waarin ik je álles leer over het bouwen van een merk.
De eerste groep start op maandag 18 april 2022. Via deze pagina kun jij je aanmelden voor de wachtlijst, zodat jij als eerste op de hoogte bent om een kickstart te maken met jouw merk én profiteert van een korting.
Iedere week krijg je toegang tot een online module met video’s + opdrachten waarin ik je álles leer over het bouwen van een merk.
Ik geloof in maatwerk. Naast de online modules krijg jij 1 op 1 strategie sessies en wekelijks krijg jij feedback op de gemaakte opdrachten.
Verlies geen tijd meer met zelf proberen en aanrommelen.
Je hebt het gevoel maar wat aan te rommelen. Er is ontzettend veel te doen, maar je weet niet goed waar je moet beginnen en je twijfelt of je wel het juiste aan het doen bent. Klanten heb je wel, maar het zijn niet de klanten waar je energie van krijgt. Deze klanten neem je eerder aan uit noodzaak voor financiële zekerheid. Daarnaast zijn er al genoeg coaches, stylisten en diëtisten, hoe kan jij jezelf nog onderscheiden? De markt raakt verzadigd. Je twijfelt aan je uitstraling en boodschap.
Potentiële klanten haken regelmatig af, omdat ze jou ‘te duur’ vinden. Of ze geven aan nog even verder te willen kijken.
Het frustreert je dat potentiele klanten jouw dienst vergelijken met dat van de concurrent. Je hebt het gevoel dat klanten jouw waarde niet zien.
Je vergelijkt jezelf continue met andere ondernemers, waardoor de onzekerheid toeslaat.
Het bepalen van je ideale klant vind je lastig. Het liefst help je iedereen.
Er zijn genoeg ondernemers die hetzelfde doen als jij. Je vindt het lastig om uit te dragen wat jou onderscheidend maakt en twijfelt aan je uitstraling en boodschap.
Je plaatst regelmatig wat op social media en hebt je best gedaan op de website. Maar de aanvragen vallen tegen.
Je twijfelt ondertussen aan alles. Klopt je productaanbod wel? Zitten mensen wel op jouw verhaal te wachten? Moet ik het niet gewoon als hobby blijven doen?
Met als gevolg een chaos aan ideeën in je hoofd en een productaanbod dat alleen maar uit lijkt te breiden. Je mist focus waardoor je onderneming niet ‘stroomt’.
Mensen kopen tegenwoordig relaties in plaats van producten of diensten. We kiezen niet meer op basis van rationele aspecten. Waar je vroeger nog maar een beperkte keus had in het aantal coaches, fotografen of diëtisten… hebben mensen nu de keuze uit tientallen ondernemers. Zeker in deze wereld waar alles zich online afspeelt.
Dit vraagt van jou een andere vorm van ondernemen. Het is van belang dat jij onderscheidend bent, opvalt in de massa en jouw klant écht weet te raken, zodat jij een emotionele connectie met hen opbouwt en zij jou gaan vertrouwen. Een cruciale stap voor meer verkoop en klanten.
Elke dag met je favoriete klanten mag werken. De klanten die helemaal bij jou passen en die jou energie geven, in plaats van energie kosten.
Weet hoe jij jezelf aantrekkelijk positioneert en daarbij dicht bij jezelf kan blijven.
Een bedrijf bouwt rondom jou als persoon, in plaats van andersom. En daardoor meer plezier en voldoening ervaart in het ondernemen.
Exact weet welke stappen jij in de toekomst kan nemen om je bedrijf te laten groeien. Je werkt eindelijk vanuit focus en flow.
Snapt hoe de verkoop psychologie werkt en dit kan toepassen in al je content, zodat jij je volgers omzet in klanten. Je twijfelt niet meer over wat je wel of niet kan delen.
Weet hoe jij de klantreis op een unieke manier kan inrichten zodat jij van klanten fans maakt. Je bouwt niet zomaar een bedrijf, maar je bouwt echt aan een merk.
We gaan terug naar de kern en zoomen in op wat jou anders maakt. We onderzoeken jouw verhaal. Ik geloof heilig dat persoonlijke merken winnen op de lange termijn. Doordat jij een bedrijf bouwt rondom jouw eigen wensen en doelen en er ook nog eens voor zorgt dat dit resoneert met jouw ideale klant ervaar jij veel meer plezier en voldoening in het ondernemen.
We vertalen jouw verhaal in een juiste merkstrategie. We bepalen je ideale klant, je missie, visie, merkwaarden, je productaanbod en zo nog veel meer.
We vertalen de merkstrategie in een juiste visuele identiteit. Ik leer je hoe jij je eigen lettertype en kleuren kiest, zodat jij je merk versterkt en het juiste gevoel oproept bij jouw potentiële klant.
De implementatie is een belangrijke stap. We ontdekken hoe jij je merk door vertaalt in een website, zodat deze een klant magneet wordt in plaats van een visitekaartje. Ook leer jij hoe je sterke content maakt.
Het is tijd om jouw plek in de markt te claimen. Om een merk te bouwen dat volledig uitstraalt wie jij bent, waar jij voor staat en resoneert met jouw ideale klant.
Je probeert het voorlopig nog even zelf. Het kost je veel tijd, energie en twijfels. En eerlijk is eerlijk: als jij blijft doen wat je altijd al deed, dan krijg je wat je altijd al kreeg. Is dat wat je wil?
Of je zet je angsten en de negatieve stemmetjes in je hoofd opzij en besluit ervoor te gaan. Je bent ambitieus en wil je bedrijf laten groeien, maar je beseft ook dat jij jezelf nu nog klein houd. Zonde! Je besluit om afstand te doen van de overtuigingen als ‘wie zit er nu op mijn verhaal te wachten?’ en ‘Ik kan vast niet meer opvallen in de markt’. Dit is de eerste stap naar meer focus, impact, voldoening en meer van je favoriete klanten.
Dit mag je verwachten:
Kick-off sessie
In een kick-off sessie met de groep, bespreken we waar jij staat en waar je naartoe wilt. Ik deel belangrijke informatie en de deelnemers leren elkaar alvast kennen. Waardevol voor je netwerk.
In de online leeromgeving vind jij 8 modules inclusief opdrachten die jou helpen bij de groei van je bedrijf. Benieuwd naar de modules? Scroll nog even naar beneden.
Met elkaar gaan we in 1 uur content schrijven voor jouw website of social media. Je hoeft hiervoor geen goede tekstschrijver te zijn. Ik leer jou de tools voor het creëren van de juiste content.
Je krijgt feedback op jouw gemaakte opdrachten en kunt support vanuit mij verwachten.
Je komt in de online Facebook community. Hierin kun jij contact leggen met andere deelnemers. Het dient als steuntje in jouw rug én het is fijn voor je netwerk.
Je heb recht op 3 strategiesessies van 45 minuten. Hierin krijg je uitgebreid ruimte voor vragen en hulp.
Je hebt een dienstverlenend bedrijf in de creatieve sector, zoals: coach, fotograaf of diëtiste. Jij bent net gestart met ondernemen of al een tijdje bezig, maar je hebt moeite met het aantrekken van je ideale klant. Het kost je ontzettend veel tijd, energie en moeite om deze klanten aan te trekken. Je wilt vanuit focus en flow kunnen werken en jouw merk vol zelfvertrouwen kunnen delen.
Stuur even een mail naar info@iqi-design.nl of plan een kennismaking in via de buttons op mijn website om af te stemmen of dit traject bij jou past.
Dit traject duurt 3 maanden. Hierin krijg je 8 modules inclusief opdrachten. Voor deze modules ben jij +- 3 uur per week kwijt. Daarnaast dien jij tijd vrij te maken voor de 1 op 1 strategiesessies, de masterclasses en de kick-off.
Denk in totaal aan een tijdinvestering van 40 uur, verspreid over 3 maanden.
Dit groepstraject is vooral bedoeld voor de startende ondernemer. In dit traject neem ik de huisstijl niet uit handen. Als je start als ondernemer is de kans groot dat je 1 tot 2 jaar later weer wil re-branden. Daarom leer ik jou in dit traject hoe jij zelf je merk mooi kunt vormgeven. Hierdoor bespaar je in de kosten die je toch al hebt als ondernemer, en kun jij zodra je bedrijf echt lekker loopt de huisstijl nog eens uit handen geven.
Wil je dit liever meteen uit handen geven? Dat kan. Dan is mijn 1 op 1 traject ‘All eyes on you’ beter geschikt voor jou.
Merk je dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt en dat het traject toch niet bij je past, of is er een andere reden waarom het niet waardevol voor jou is? Je mag in de eerste 2 maanden van het traject je geld terugvragen.
Let op: Je kan geen geld meer terugvragen zodra jij het traject van 3 maanden al volledig hebt afgerond.
Ja, dat is mogelijk. Je kan in 2 of 3 termijnen betalen. Heb je hier behoefte aan? Stuur me vooral een mailtje naar info@iqi-design.nl en dan help ik je verder.